6. mai 2013

Sukkertøy farger !?!

Kan vel mitt nye favoritt antrekk kalles?

Bare så det er sagt (skrevet) dette skal ikke bli noen moteblogg, men idag fikk jeg så lyst til å vise frem antrekket mitt, som ble inviet lørdag. Jeg innrømmer det, klart farger kan påvirke enn.

Den gule Tara buksen,  har jeg jo vist dere før, men idag var det tilbake til nydelig, varmt vær igjen, så da var det å finne frem Missoni toppen min. Den er virkelig i sukkertøy farger, og den gule buksen var tiltenkt akkurat denne toppen. Gucci ballerina sko er også funnet frem, så joda nå er jeg klar for sommer'n:


Se hvor flott eføyen har kommet seg rundt carporten vår, den begynner virkelig "å ta helt av"-  hehehe.

Vi skulle en liten tur inn til byen Montefiascone, nærmeste lille byen til Villa'n vår. Den ligger på en  fin høyde, slik at på toppen har man nydelig utsikt utover hele Lago De Bolsena innsjøen.

Vi parkerer på det høyeste punktet, og skal gå en liten tur i disse .....

... smugene. Vi har ett lite foto oppdrag på gang, skal vise i ett eget innlegg.

Vi går mot den flotte katedralen, Santa Margerita:


Liten tur inn, og da må man kikke opp, på den utrolig flott dekorerte domen:

Bildene vi skal ta, er tatt, og en liten lunsj er neste stopp:

Disse store "pizza"-aktige greiene her, fylt med masse skinke og smeltet ost er dagens lunsj, nam nam...og klart ferskpresset appelsin juice:


Livet er bra, og når solen skinner, kan man ikke ha det bedre !


Håper du også hadde en fin helg?

8 kommentarer:

Fru Tunheim sa...

Ja det var virkelig fine søte sommerfarger. Bukse fra Tara? Er den kjøpt på Vivikes? I så fall har jeg lyst å stikke ned på butikken for å prøve den. Den ser så fin nett ut.

Bente sa...

Du ser virkelig sommerfin ut Helen. Montefiascone fikk vi ikke besøkt, bare kjørt gjennom. Det regnet jo godt den uken i mai 2012 da vi besøkte Bolsena. Nå ser det herlig ut hos deg. Tror ikke det blir noen tur nå i mai. Kan tenke meg et lengre opphold fra september. Finn har et prosjekt i august, etter det for vi se hva som skjer.

De norske bloggerne i Italia er La Vita. Hun bor i Terracina, syd for Roma. Den andre bor nok i Roma, og er Via Roma 104.

Ciao.

Kjersti sa...

Så sommerlekre bilder! Veldig fin kombinasjon av klær, du er kjempefin! Klart farger påvirker, og det gjør jammen været og temperaturen også. Jeg merker det spesielt godt i år, når vinteren har vært så lang og kald. Nå som varmere temperaturer kommer, livner jeg til - blir både gladere, kvikkere og mer opplagt. Hurra for vår og sommer! :)

Thelma Louise sa...

Stilig.:) kult er jo kult.:))

har på meg fersken gensern nå, og føler meg som en lakseburger.../

klokka er fra Thelma T /bloomingville...utsolgt begge steder..)

Full sommer hos deg...deilig..her har det vært en smak av sommer i dag...til en forandring.:))

kos deg.:)

Martilie sa...

Flotteste fruen :)
Nydelige sukkertøyfarger, perfekt for vår og sommer.

Kost meg innom, lenge siden..

Ha en nydelig morgendag og uke!

Klem fra Tove

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei Helen!
Så fin topp og bukser, jo da, du er da kledd for sommeren! Herlige bilder du viser, sukk, man får jo lyst til å reise akkurat dit hvor du er! Varmt og fint her i dag også, så i ettermiddag blir det en liten pause fra syingen og en liten gåtur!

Ha en flott tirsdag!

Klem Cathrine :-)

vimza sa...

Du er så fin du å derfor så synes jeg det skulle være fler bilder av deg her på bloggen faktisk.
Blir liksom litt mer personlig da når vi får turene med deg i :)
elsker den buksa altså, å jeg synes det er håpløst å finne bukser!

Anonym sa...

Love the colours of your outfit...perfect for summer!
As always...lovely pictures!!!