25. mai 2013

Prosjekt bilder...

....som jeg nevnte en tid tilbake. Vi dro på tur til Montefiascone, gamlebyen for å ta akkurat dette bildet her:


Du ser det er også i sort/hvitt. Det er fordi det i sort hvitt skal forstørres og rammes inn. Jeg skal i alt ha 3 motiver  - som skal være med i mitt nyeste fotoprosjekt.

Jeg har motiv nr 2 klart også, tatt i påsken, fra byen Orvieto:


Så gjenstår det tredje motivet, vi har det vel mer eller mindre klart....men, vi har ikke fått tatt det bildet ennå.

Hvor skal så disse, store bildene henges opp? Joda, over sofa'n i allrommet i 1 etasje, på Villa Helena:


Bildene skal fremkalles og lages som plakater. Hva syns du?

Jeg er ihvertfall super spent på å se det ferdig resultatet ! Skal hjem til Norge denne uken, og da gleder jeg meg til å få pakke i posten fra fotoknutsen.

 Men, før det, må jeg nok vise dere Dagmars, søte lille bolig i Castello'n, ja, vi var der en kveld på aperitivoer..

Ønsker alle en super fin lørdag :)

11 kommentarer:

Fru Tunheim sa...

Det kommer til å bli kjempefint...

Kjersti sa...

Kjempefine bilder, Helen! Jeg er spent på å se det siste motivet! De kommer til å passe så bra i allrommet :)

Du, jeg har klart å slette kommentaren din til innlegget om Nationaltheatret... Skulle slette en spam-kommentar, og så gikk det litt fort i svingene - så svisj, der forsvant din også... Men jeg rakk å lese den, og nå er dere vel på Latter. Håper dere får en artig kveld, været er i alle fall helt på vår side /)

Sylvia sa...

Heisan, det blir supert over sofan med disse bildene.
Jeg har laget flere bilder og plakater hos Fotoknudsen, blir så proffe og fine, at.
Du viser oss det ferdige resultatet når det er hengt opp, gjør du ikke?
Her er det sydentendenser, og et deilig slaraffenliv på terrassen, med grillings og en kald øl. Skål

Jorunns hobbyblogg sa...

det kommer til å bli kjempefint helt klart!!

Jorunn

Bente sa...

Flotte bilder Helen. Liker slike bilder godt i sort hvitt. Vi har noen på hytta, men de er i farger. Jeg er kjempe fornøyd med dem. Brukte Japanfoto.
Kunne tenke meg noen i sort/hvitt også eller sephia tror jeg det heter.

Ha det hyggelig i kveld bella donna.

Anne sa...

DET! Helen tror jeg vil bli helt kjempe! en så stor vegg krever noen store bilder, og her vil de komme til sin rett, helt klart.
Men du, kunne jammen vært stilig om du hadde hatt bilder som har tatt opp igjen fargen fra sofaen å...??

Motivene er det ingenting å si på, slike bilder jeg bare digger faktisk, men det vet du jo sikkert.

Ellers lite nytt her midt i Norge. Har brukt dagen i dag til å fylle diverse hagekrukker ute. Først nå liksom faren for nattefrost ikke er tilstede, sukk, men sånn er det her om du har glemt det he he

Fikk en fin forsmak på sommeren med noen dager i Cannes da, alltid like kjekk å vende tilbake til den byen, men sto litt på hodet for det var like i forkant av filmfestivalen.

Ha fortsatt en god helg vennen, og nå må jeg se om det er andre ting jeg har gått glipp av her inne :-)

Varm varm Anneklem din vei.

fruentimmeret sa...

Blir helt sikkert tipp-topp ;-)

Janne sa...

Kjempe fine bilder Helen. Og det som er så gøy er jo at ingen andre har like på veggen sin :-)

Lykke til med prosjektet!

Thing sa...

Ja, det kommer til å bli fantastisk bra!
For en super ide =)

Elisabeth sa...

Oj oj oj så fint det blir!

Kule motiv, og stilig å ha et av hver i svart/hvitt og 1 i farger. Hm, tror jeg må sjekke ut gitt. Foto Knutsen sa du…

Anonym sa...

I'm looking forward to seeing the end result...the beautiful pictures on the wall!