1. mars 2013

Så feil kan man ta !

Min kjære har kjøpt seg nye i jeans, her i Italia, det skal sies butikken hadde alle mulig merker i sitt jeansutvalg, og min kjære valgte ut ett par som han likte fargen på og som passet han perfetto !

Igår skulle så disse buksene vaskes, og han kommer litt forundret til meg og sier:

"Helen, hva tror du dette her er"?

Og peker på dette merket, på lommen:

Det er merket som Marlboro Classics har... svarer jeg.

"Åhhh, ja, og jeg som har prøvd å skrape det vekk, trodde jeg hadde fått tyggegummi der......"

??!!?? (tenkte jeg)

Og med denne lille hverdagsepisoden, fra mitt liv med min kjære, ønsker jeg alle en:

god fredag og god helg :)

12 kommentarer:

Fru Tunheim sa...

Herlig......god helg til dere.

Elisabeth sa...

Hi hi hi… kanskje T skulle prøve nye briller?

God helg, kjære du.

Anne sa...

Mannfolk!! he he

God helg ønskes deg Helen, og hva hadde vel helga vært uten... mannfolk altså, he he

Bente sa...

Ha ha ha nå må jeg le av din kjære T.
Må dere ha en riktig fin tur og nyte dagene. Hils din kjære og gratuler ham så mye fra F og meg.

Så klart uhadde jeg målt ut plass til benken på rorbua på forhånd. Når fam.Glum kommer (dattera med alle guttene) trenger vi flere sitteplasser. Og da bli slagbenken plasser ved bordet.

Denne helgen er vi hjemme.

min-design-strikk sa...

haha, artig ja :) ønsker deg også en god italia weekend og håper solen ville skinne :)

klem

fruentimmeret sa...

Hahaha, beviser bare at din kjære ikke er like opptatt av merkeklær som visse andre ;)

Fikk han skrapt bort "tyggegummiflekken" forresten? hihi

Jorunns hobbyblogg sa...

ha ha ..morsom historie :-)
(og litt typisk mannfolk)

- ha en flott helg i ditt lille paradis

Jorunn

Kjersti sa...

Som en trøst til T kan jeg røpe at jeg ikke kjenner igjen merket til Marlboro classic jeg heller... Men det er vel mulig jeg hadde sett at det var et merke og ikke tyggegummi... ;)

Og du skal ut og reise - god tur kjære deg! Kos deg masse, det blir spennende å høre om etterpå! :)

Sylvia sa...

He he...så morsomt. Det er godt at ikke alle er opptatt av merkevarer.

Jeg fikk en historie fortalt en gang, om en familie som var på sydenferie, og kom over Kjempebillige merkevarer. De handlet inn masse tøy, og kjøpte tilogmed en ekstra koffert for å få plass.
Da de kom hjem, la de alt tøyet de hadde kjøpt, utover (sikkert for å få et overblikk på alt de hadde vært så heldige med å få kjøpt) og der stod det ADDAS med stooore bokstaver på alt tøyet.
Jammen hadde de gjort et kupp, hi hi

vimza sa...

Fantastisk dyrebart:) jeg smiler og måtte lese dette høyt for Torbjørn:) han lo likegodt:)

takk så mye for en morsom historie:)

god helg i Italia:)
klem Yvonne!

sylvia sa...

Hei på deg,
År så herlig en historie, ja det er ikke så lett bestandig,
Ønsker dere en fin helg,
Flink du er å blogger jevnt og trutt,
Må si jeg er treg om dagen,
Men kjenner lysten komme med lyset nå,
Klem fra
Sylvia

Anonym sa...

I had a good laugh!!!!!!!!!!!