20. februar 2013

Vil du være med på min uhøytidlige...

 .... spørreundersøkelse?
 
Jeg er jo litt nysgjerrig, på hva dere lesere blir fenget av her inne hos meg ? Teller'n viser at allerede har over 100 av dere sett på innlegget om "Dagens reklame...."

Jeg vet jo at mange av dere trofaste, som legger igjen kommentarer her, er italia-frelste-sjeler, som meg.

Men, jeg håper at dere vil se på min lille undersøkelse, ligger på høyre hjørnet her - kryss av hva som du liker å lese, og du kan krysse av på flere ruter ! Den er anonym, og alle skal kunne delta - på forhånd tusen takk for hjelpen.

Hilsen Helen, som gjerne skulle budt dere alle samme på.....:


10 kommentarer:

Thing sa...

Stemt!
- tar gjerne et glass Prosecco i samme slengen =)

vimza sa...

så smart Helen:)
jeg måtte jo krysse av på alt jeg faktisk fordi jeg liker den flotte bloggen din, jeg er jo som de fleste vet over normalt engasjert i italia men det er nok ikke det som får meg til å klikke meg inn hver dag!
det er måten du skriver på, og historiene du forteller:) så skader det jo ikke med deilig drikke og matbilder heller da:)

du er super du Helen:)
klem !

Bente sa...

Det var smart du. Jeg liker jo alt jeg vettu og har lagt igjen min stemme.
Her er dagen fantastisk idag også. Turen min gikk samme veg og Finn var med idag. Han jobber nå to til tre dager i uka så resten av denne uka har han fri. Nå nyter vi.

Sylvia sa...

Jeg liker bloggen din fordi du skriver om så mye forskjellig, og nå som jeg kjenner deg, så MÅ jeg ligsom innom og se hva du har drevet med siden sist, da.....
Klem

fruentimmeret sa...

Må innrømme at jeg ikke krysset av for håndarbeid, med det visste du vel. Hahaha...

Kjersti sa...

Nå har jeg stemt, men det var ikke lett for jeg kan jo egentlig krysse av på alt, jeg. Blir spennende å høre resultatet!

Eva Helen sa...

..kunne egentlig krysset av på alt :). Bloggen din har en perfekt kombinasjon av alt! Du balanserer den perfekt. Skal innrømme at jeg gleder meg spesielt til å lese om dine arkeologiske utgravinger, når den tid kommer :).

Elisabeth sa...

Jeg liker best blanda drops. Og det syns jeg du er god på, Helen.

God helg kjære du. Nå fyker jeg til fjells...

Elisabeth sa...

Og du, ja takk til et sprudlene glass ;) Me like!

min-design-strikk sa...

heihei!!

hyggelig å finne bloggen din og stemt har jeg også gjort :) har aldri vært i italia, men ønsker å besøke det lille landet en gang :)

i mellomtiden får jeg kose meg med fine innlegg hos deg ;)

klem arnhild