12. januar 2013

Nydelig solnedgang !

Uken som gikk, har vi vært bortskjemt med vakre solnedganger over Lago de Bolsena. Her, på vei fra parkeringsplassen - ned til Castellon'n viste disse fine fargene seg:

En annen ettermiddag hadde vi satt oss klare på balkongen, og nøt det fine synet....

... av flystriper over himmelen...

...ettersom solen dalte ned

..og til slutt, borte ble den - og rød himmel viste seg, akk så vakkert !


Lørdag, og i skrivende stund har vi flytte på oss, ikke veldig langt unna, kun utpå landet, nærmere bestemt opp til Villa'n vår, hvor vi har besøk og kickoff samt julebord avholdes. Tror du ikke det da begynte å regne torsdag og fredag var det tåke og yr i luften...sukk

Men, idag lørdag - skinner solen igjen, så da måtte alle ta frem solbriller sine igjen, hurra !

God helg alle sammen, håper du har hyggelig planer på agendaen din ?

10 kommentarer:

Bente sa...

Nydelig solnedgang over lagon. Drømmer meg tilbake. Synd meg regn og tåke for gjestene deres. Da er det godt at solen ingen skinner idag.
Vi har kulde og kald nordlig vind, og solen som var meldt kom ikke til Østfold. På Sjusøen (venner som har hytte der, og vi skal låne den neste helg) er det knallsol og stille vær.
Kanskje jeg prøver skiene mine neste helg skjønner du.
Finn lengter etter skiturer, nå må jeg si jeg lengter mer etter peiskos.

Ha en fin lørdagsjulebord!

Ciao
Bente

Hobbybruket sa...

Vakkert!

Her har vi også hatt sol og flott vær i dag, men med -10 grader er brått vinteren kommet tilbake.

Vi skal snart dra i selskap for å feire mine foreldres 65 års dag. Tror det kommer til å bli en hyggelig kveld. :)

Ha en fortsatt fin helg du også. :)

Kjersti sa...

Veldig vakkert! Og du nyter solnedgangen i lilla nyanser, ser jeg - kledelig! :)
Julebord på villaen må være helt perfekt! Kos dere! Her er det inhen store planer for min del. HP skal bort, så JE og jeg skal ha hjemme alene-kveld. God mat og tv-titting, kanskje en film hvis vi får lyst. Vi pleier å kose oss, vi!

Thing sa...

Nydelige bilder Helen!
Lengter til sol og varmere dager...

Her tar vi det bare rolig i kveld
med alle våre små...
Lørdagsgodt og Barne TV akkurat nå!
(så jeg lurer meg en tur inn hit for å se hva du bedriver lørdgskvelden med;)

Men senere blir det en god film og noe godt i glasset på mor og far =)

Kos dere i kveld! ♥

Klem Ingvild

vimza sa...

for noen fine bilder:)
her tar jeg en liten "bloggpustibakken" etter en stressom lørdag på shopping( hater engentlig shopping, vertfall om vinteren)

men nå sitter jeg her med en rød venn i glasset og ba mannen bare ta seg en yvonnepause i en liten time så jeg får snoket litt;) hehe....

synd med dårlig vær på gjestene men vet du hva, været er det lite å gjøre med, å de får vær i vakre villan deres:)
sjekk ut mitt forrige blogginnlegg:)

ønsker dere en superfin lørdag:)
klem Yvonne!

Fru Tunheim sa...

Nydelig hos deg....her er det rolig kveld siden det blir 14 timers arbeidsdag i morgen.

Jorunns hobbyblogg sa...

Nydelige bilder, flotte farger på himmelen.
her nyter vi en rolig helg uten de store plenene, det er veldig deilig!!
så har vi startet nedtelling til påsken, for da stikker vi til Italia :-)

kos deg ed gjester og julebord!!
Jorunn

Anonym sa...

Beautiful colours...beautiful pictures!!!
Happy weekend!

mimmi-leone sa...

Hei Helen!

Så flotte bilder du har tatt, naturen er vakker!

Synd du ikke har anledning til å være med på messa, men Italia hørtes slettes ikke ut som noe dumt sted å være.

Ønsker deg en nydelig uke!

Klem fra Marianne

Thelma Louise sa...

Det er så vakkert.:) har sånne vakre glødene himler hjemme om dagen også.:)I dag har vi hatt rart vært...snødd litt, mens det var sol og veldig kaldt.:)

Gått tom for garn til jakken, så det er stopp..))