12. desember 2012

Fargevalg og en liten gåte til DEG !

Da jeg skulle legge frem antrekk, som skal pakkes og bli med på en liten romantisk tur med min kjære, han tenkte dette fortjente jeg, ja, han er virkelig søt, ikke sant? Fant jeg brått ut at her var det mye lilla fagre !

I striper, ullgenser, og en topp som skal være med til å passe mitt nyinnkjøpt lilla stripete Missoni skjerf (har jo måttet trøsteshoppe litt mens jeg har vært sykemeldt, og hva letter enn via nettet?)

Til og med negllakkene matcher, også husket jeg dette innlegget om lilla striper, og ett lilla heklet sjal !

Så her har dere fargebuketten:

Sier som en annen blogger klaget over, vanskelig å ta fine bilder nå som det blir så fort mørkt. Men, dere aner ihvertfall hvor det bærer hen med farger.

Hvor skal så min kjære ta meg med på 2 dagers tur?

Vel det tenkte jeg DU kunne gjettet på, her er ledetråden som står på hotellets nettside:

"You can stroll out of our doors and enjoy the surrounding shopping area, picturesque Old Town and the City Hall, where the annual Nobel Prize ceremony is held. Getting around could not be easier as we are only minutes away from the Airport Rail Link and Central Station".

Kan du gjette hvor jeg skal på tur?

Hva du kan vinne? Tjaaa....det vet jeg ikke ennå, må shoppe det først på byens store, kjente varehus, er planen, til da - håper du melder deg på :)

Trekning blir lørdag 15 desember !

19 kommentarer:

Maliva`s verden sa...

Åh din luring...skal dere til vakre Stockholm og bo på selveste Sheraton? Det må jo bare være der iflg. ledertråden. Kos dere, også venter vi så klart på reisebrev. Klem fra meg som er veldig spent nå altså...hihi

Hobbybruket sa...

Jeg tipper dere skal en tur til Stockholm. :)

Håper dere får en deilig tur og god shopping. :)

Thelma Louise sa...

så kos...:) du blir nok lekker smekker i stokholm.:))

kos dere..)

sylvia sa...

Hei,
Tror å som de andre her, det er Sveriges hovedstad som står for tur, kos dere Max ,så hyggelig med kjæreste ferie,
Nydelige farger til det, du blir lekker nå,
Ja jeg merker nok sånn litt etter litt at jeg heller mot den engelske interiør stil, hihi. Blitt åpninger av England etter endel besøk ,
Nå får det fort mot jul, her snør det nå, å julesanger står på, kan det bli koseligere?
Ha en din tur.
Klem fra sylvia

Fru Tunheim sa...

Jeg tror også dere har tatt en tur til Stockholm...og jeg er bittelitt misunnelig....

Tovepia sa...

Du drar nok til Stockhom, og det er en by jeg ennå ikke har besøkt..står på lista:))
Kos deg!

fruentimmeret sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
fruentimmeret sa...

Gamla Stan i Stockholm selvfølgelig.

Kooooooos dere, det har du sjølsagt fortjent.

Klem

Elisabeth sa...

Han Terje er gull verd, Helen.
Han vet å oppmuntre sine søte frue. Så hyggelig å ta en romantisk weekend i Stockholm da gitt. Der har jeg aldri vært, men den står på ønskelista mi over reisemål.

Gamla Stan har jeg hørt skal være sjarmerende.
Koooos dere!

Elisabeth sa...

Og du, lekre farger du har valgt i "Oleana-jakka" di :o)
Nydelig combo.

Bente sa...

Det var nye spennende farger synes jeg Helen.
Så morsomt innlegg med å la oss gjette hvor Terje tar deg med. Beskrivelsen passer godt til Stockholm. Det har jo mange gjettet også ser jeg. Håper du får en fin, romantisk førjulstid med din kjære.

Bente

Kjersti sa...

Hmm... jeg spør meg selv om jeg egentlig har lov til å delta, siden du fortalte meg for flere dager siden hvor du skal...!!?? Men jeg tar sjansen: Du skal selvfølgelig til Stockholm, og jammen er det bra at du er i form til å reise! Kos deg masse, du får sikkert tonnevis av julestemning og ideer. Julemarkedet i Gamla stan er koselig, og bare det å rusle rundt i de smale gatene er stemningsfullt i seg selv! :)

Kjersti sa...

Ja, glemte å kommentere fargene! Nydelig kombinasjon, og så passer de jo så godt til mye du har fra før! :)

Anne sa...

Å Helenevennen er i Stockhom, den vakre byen!!! nok sikkert kaldt der også, så godt strikkeklærne er med Helene :-)

Kos dere nå stort med kjæresteting.

Anneklem.

vimza sa...

fine Helen:) du fortjener så veldig en herlig tur , hvorenn dere er:)

jeg tipper dere er i Stockholm jeg;) og bor på det sinnsykt fine Sheraton;) men det tipper jeg fordi jeg er så sinnsykt nysgjerrig og bare MÅTTE vite hvor du skulle så derfor er google en fin ting:)
stooorkos dere der så skal du få servert en STOR hemmelighet snart;)
klem Yvonne!

Mette sa...

Jepp, dette er nok en tur til Stockholm, regner jeg med!

God tur. Kos deg :-)

Jorunns hobbyblogg sa...

Dilla på lilla blir aldri feil,hærlig!!

Nyt Stockholm, nydelig by sikkert flott julestemning!!
Håper du får shoppet litt og ikke minst kost deg!!

Jorunn

Anonym sa...

I love the colours of the wool you have bought...looking forward to seeing the end result!!!

Vibbis sa...

Lett som en plett, ihvertfall når man følger deg på Insta ; )

STOCKHOLM!
Kos dere og nyt kjærligheten!
Klem