31. desember 2012

Da ble det 29 flyturer i 2012 !

Oversikten er kun laget for min egen del, da jeg vil gjerne ha den med i min bloggbok som lages hvert år, herfra !
  1. 20 januar fra Roma til London
  2. 20 januar fra London til Newcastle
  3. 26 januar fra Newcastle til London
  4. 26 januar fra London til Roma
  5. 2 februar fra Roma til København
  6. 3 februar fra København til Oslo
  7. 16 februar fra Oslo til Roma
  8. 22 mars fra Roma til London
  9. 22 mars fra London til Newcastle
  10. 26 mars fraNewcastle til Brussel
  11. 26 mars fra Brussel til Roma
  12. 12 april fra Roma til Oslo
  13. 10 mai fra Oslo til Roma
  14. 23 mai fra Roma til Oslo
  15. 19 juni fra Oslo til Roma
  16. 24 juli fra Roma til Oslo 
  17. 28 juli fra Oslo til Shiphol/Amsterdam
  18. 28 juli fra Shiphol/Amsterdam til Newcastle 
  19. 01 august fra Newcastle til Shiphol
  20. 01 august fra Shiphol til Oslo
  21. 09 august fra Oslo til Roma
  22. 04 september fra Roma til Oslo
  23. 12 september fra Oslo til Roma
  24. 15 september fra Roma til London 
  25. 18 september fra London til Roma
  26. 17 oktober fra Roma til Oslo
  27. 11 desember fra Oslo til Stockholm
  28. 13 desember fra Stockholm til Oslo
  29. 28 desember fra Oslo til Roma


    3 kommentarer:

    Maliva`s verden sa...

    Godt Nytt År!
    Ja her snakker vi sort belte i flyreiser altså...hehe.
    Jeg vil også lage meg en slik bloggbok, men er takknemlig for tips...om hvilket format etc. du bestiller.
    Ellers ser det jo riktig så hyggelig ut nyttårsfeiringen deres, selvom du var sjåfør noen timer først...hehe. Kan tenke meg mannen din trivdes også...på by`n med tre flotte damer;o)
    Da håper jeg at jeg får til å bestille en bok snart jeg også.....Kos dere i varmen....helt fantastisk spør du meg, nå i januar. Og her i hagen står mimosaen i full blomst. Må ut å ta bilder snart. Klem fra meg

    Fru Tunheim sa...

    Skrekk og gru, Helen. Men, når jeg ikke har det som jobb lenger, da har sikkert jeg også lyst å fly avsted....

    Janne sa...

    Oj, det var mange flyruter :-)

    Godt nytt år til deg!!!!