23. november 2012

Flislegger'n har vært på.....

.... Villa Helena og har begynt:


 
Dusjnisjen får egne mosaikkfliser i brun/offwhite/krem farger. De skal passe til resten av flisene som blir på dette badet:


Stikk kontakter er valgt ut, glassdører til dusjen....ennå ikke kommet....

Etter flislegger'n, kommer rørlegger inn igjen, han skal da tilkoble wc, og dusjarmatur samt servant, så da håper jeg det ikke blir lenge til det meste er ferdig !

Blir bra å få hvert sitt bad til de 4 soverommene Villa Helena har, gleder meg til å kunne gjøre de siste små detaljene selv når vi returnerer tilbake hit. Noen nye håndkler er alt kjøpt inn.....

En takk til søte Kerstin, vår forlengede erm i Italia, hun som har tatt bildene,da vi er i Norge for tiden.

9 kommentarer:

Hobbybruket sa...

Så gøy å se fremgangen, dette tror jeg helt klart blir kjempe fint. :)

Ha en riktig fin helg!

Fru Tunheim sa...

Det blir helt sikkert kjempefint når det er ferdig...og så deilig å være hjemme og så er det plutselig klar når dere kommer ned igjen...

God helg.

Bente sa...

Hei Helen
Nå sender jeg bloggmail til deg fra Varberg i Sverige. Imorgen tidlig drar vi videre til København. Ssååååå mørke veger nedover E6, det er ikke gatelys i Sverige. Det hadde jeg glemt.
Tenker på deg mot mandag min venn.

Bente

vimza sa...

Så fint det blir:) tenker meg dere er stolte nå ja:)

håper alt er bra og ønsker dere en fortreffelig helg:)
stor klem fra Yvonne!

Anne sa...

Skal si, he he dere har alltid prosjekter på gang dere Helen, men hva er vel det når en selv kan sitte milvis unna og ha lunch med gode bloggvenner, juhuuuu Oss andre må lisom slite vi med støvsugeren ved siden av en handyman i settinger som dette :-) Men at det blir bra har jeg stor tro på, du har jo så god smak atte...

Førjulstid i Norge du da, familie og venner, trivelig trivelig Dere blir kanskje her nå til over nyttår? Dagene og ukene frem mot jul går faderlig fort nå. Her hos oss har vi plutselig fått mildvær faktisk, 10 grader og varm fønvind i går, og ikke mye som minner om vinter i grunn, men glad jeg faktisk.

Håper du legger ut bilder av badet når det er ferdig da, så arti å se atte.

Fortsatt god helg til deg vennen.

Anonym sa...

I'm sure it will be lovely when it is finished!

Jorunns hobbyblogg sa...

ser lekkert ut, til sånne jobber er det bra å kunne bruke fagfolk som kan sine ting ...

God Søndag!

Jorunn

fruentimmeret sa...

Ser lovende ut.

Liker fargene du har valgt :))

Elisabeth sa...

Det der blir bare superlekkert, Helen. Med din gode "touch" på interiør så vet jeg det blir det. Og ikke minst, så deilig å slippe å bo oppi rotet da gitt, men kan nyte det ferdig resultatet i nyttårshelga ;o)

Tenker på deg, vennen. Gode klemmer