24. oktober 2012

Bytur til Tønsberg førte meg....

.... selvsagt innom her. Kammegaten Sko som også har egen nettside. og nettbutikk.


De holder til i dette utrolig, søte gamle huset. Selvsagt blant mine favoritt sko butikker, tør vel nesten påstå den beste i Tønsberg, ja da var dette dagens reklame !

Egentlig var det Mamma som skulle ha ett par sko, hun er på besøk her nå, men dessverre passet ikke størrelsen, ene ble for stor - den andre ble for liten...jaja, ikke alltid sko passer.

Men, jeg derimot falt, rett og slett, pladask for disse her, sikkert pga stripene og str 38 var som laget til foten min, hurra ! Perfekte til å ha i Italia, tenkte jeg:




Bildet er hentet fra nettsiden dere som du kan finne  her ! Dog, mine er nok med en litt lavere hæl, og det var grunnen til at jeg kunne faktisk greie å gå med de på !!

Fant dette skrevet om skoen på nettsiden deres:


The United Nude Fold is all about motion. A single strip moves fluently around the foot, like a scarf wrapped around a slender neck. Comfort combined with custom color patterns constitutes a wide variety of choice. This is one of United Nude’s most popular styles.

Om det akkurat kjennes ut som et skjerf rullet rundt foten, tjaaa...det vil jeg vel ikke påstå, men at de var veldig gode på foten, ja det var de. Og idag skal de invies :)

Blitt no' skokjøp på deg denne høsten? Eller går det mest i støvler, tro?

10 kommentarer:

Fru Tunheim sa...

Ikke enda, men det kommer nok utover....

Kjersti sa...

Kule sko, skikkelig sebra! :) Jeg ville også valgt lavere hæl, ja... Synd ikke moren din fant sko, men som du skriver- sånn er det noen ganger.
Her er det så tåkete om dagen. B og jeg har allikevel vært på tur i skogen. Nå holder HP på ute, skal bygge tak over hundegården. Jeg skal støvsuge... Hundehår!!!!!!!

Elisabeth sa...

Stilige, Helen!
Skikkelig kule til både jeans og kjole vil jeg tro?

Jeg har ikke kjøpt noe nytt, men var på en snuserunde her om dagen. og da fant jeg SÅ mange halvhøye høst/vinterstøvletter som jeg kunne tenkt meg. Typisk! Når man ikke skal handle.
Jeg har nemlig bestemt at jeg skal ha kjøpestopp fram til venninnetur til København andre helg i november. Så får jeg bare slite på det gamle så lenge...

Men du, Kammegaten sko er en av mine favorittskobutikker her i området også. Men har du forresten vært i Afrodite i Sandefjord? De har også masse fint.

ha fin onsdag fortsatt da, og ikke glem å hilse mamma :o)

Villaveien nr 1 sa...

Knallstilige sko.
Og for en koselig liten butikk i et koselig hus.
Synd din mamma ikke fik sko denne gangen. Det blir hennes tur neste gang. Helt sikkert:=)

Hobbybruket sa...

Stilige. De vil helt klart passe i Italia... og ja mange andre steder for den sakens skyld. :) Jeg har funnet frem de litt lettere skoene igjen, for i morgen tar jeg turen til Istanbul. Gleder meg til en helg med mange spennende opplevelser og litt mer sol og varme enn det det er her for tiden. Ha en riktig fin kveld og helg, når den tid kommer. :)

Anonym sa...

Your new shoes really are lovely...very modern! Yes, I was the one who should have been buying shoes, but sadly they didn't fit! But I can't complain as I am usually lucky and buy a pair of shoes every time we visit that lovely shoe shop in Tonsberg!
Tomorrow it's Sandefjord here we come...and you never know, I might be lucky and find some shoes there!

Anne sa...

Velkommen hjem snupp!! å sko.. øøø... litt skogal ja... sier noen her... for en tulling, he he

Jorunns hobbyblogg sa...

Så stilige sko, sikkert veldig bra med lavere hæl. Alltid lurt på hvem som går med de superhøye hælene.... fikk igrunnen svaret i Tallinn, der vaglet damene rundt på megahøye , supertynne hæler..... med vekslende hell igrunnen :-P
...håper jeg finner sko i Roma jeg da

Ha en fin kveld!
Jorunn

Anette Willemine sa...

Har selvfølgelig kjøpt meg noe nytt. Har jo totalt skodilla! Ha, ha! Sko, vesker, skjerf, smykker, alt av tilbehør... huff det er en av mine svakheter. Det siste kjøpet er et par Unisa skoletter. Vidunderlig på føttene, selv om de var høye. ;o)

Takk for tips til nettbutikk. der skal jeg inn å ta en titt.

Ser av innleggen under her at dere har tatt turen til Norge for en stund. Så spennende å se at badet blir nytt.

Ønsker deg en tidlig god helg!

Klem,
AW

Thing sa...

Kule sko!
Jeg har kjøpt et par sko i høst
og leter nå etter de 'perfekte støvlettene'... =]