3. september 2012

Sniktitt på "nye" bilder...

... som skal brukes i annonsen til Villa Helena, på www.finn.no.

Til ny sesong 2013, prøver jeg meg med en litt ny "look" på bildene mine. Ikke alle er nye, men satt sammen i collager. Også er det selvsagt endel nye, mulig du har sett noen av dem på Facebook alt? Hvis ikke, ser du de først her:



Så kommer litt interiørbilder, akkurat dette bildet har jeg vist dere tidligere, ifbm oppussing av denne stuen/spisestuen i 2 etg:



 





Det er mange flere bilder som legges ut til annonsen, fra hagen, poolen, spillområdet m.m. Dette er bare ett lite utvalg.

Jeg er klar over at disse bildene ikke er av ypperste kvalitet, hva lys og annet gjelder, men de duger nok til min annonse på www.finn.no.

Planen er å få inn en proff fotograf, og jeg har alt navn på en i Bolsena, dette skal gjøres til høsten, engang. Da skal nemlig nettsiden til Villa Helena oppdateres/lages ny versjon av. Har alt begynt å skissere litt på lay-outen - blir nok ett av mine høst prosjekter i tillegg til endel andre....men, de omtales i ett annet innlegg, en annen dag :)

Men før det, gjenstår det å utarbeide en ny annonse, som jeg skal ha på finn.no, samt en engelsk/tysk utleieside jeg også bruker.

Hva syns du ? Tips, innspill tas gjerne imot :)

9 kommentarer:

Anne sa...

Hvis dette ikke frister og lokker kunder forstår jeg ingenting!! Likte bildene kjempegodt jeg Helen, og kan jammen ikke helt forstå hva du skulle gjort annerledes i grunn. Men!! det som er kjempeviktig i en slik annonse (tenker nå jeg da :-) er å skrive litt om områdene rundt, avstand til `ditt og datt` i tid og km/ mil hva som kan oppleves i nærheten av dette vakre huset. Det hadde vært nesten et `must`om jeg skulle vært leietaker.

Egen nettside .com ?? ikke tenkt på det da snuppa :-))

vimza sa...

Vet du hva:) pga bildene du legger ut, og ikke minst bloggen som gjør at jeg føler jeg kjenner deg og mannen litt så har jeg sååååå lyst å ta med mannen å besøke villa helena :-)( jeg har vist og skrytt uhemmet av dere til mannen som er overbevist om at vi må få til å dra ned snart... så har vi veldig lyst å møte dere også)

interiør er superviktig for meg vertfall, da jeg helst vil feriere i Italia fordi jeg elsker Italia og da må det se Italiensk ut...hehe:-)

dere er så flinke Helen :) ha en superfin dag:)
klem!

mimmi-leone sa...

Kjære Helen!
Så nydelig, dette må da friste til å komme.

Jeg tar med meg yngstemann å reiser til Kreta, gleder meg veldig til varme og sol, tror jeg skal ligge i bassenget store deler av dagen.

Skal knipse mange bilder, så det blir nok noen blogginnlegg.

Ønsker deg en fortsatt nydelig uke1

Klem

Kjersti sa...

Jeg synes det er kjempefine bilder, Helen! Du har ingen grunn til å unnskylde verken lyssetting eller annet! Du er flink til å style og så velge gode motiver og utsnitt - veldig bra, synes jeg! Jeg hadde blitt fristet (hvis jeg ikke allerede visste hvor fint det er i Villa Helena...!)!

Jorunns hobbyblogg sa...

Bildene er kjempefine, og det ser bare så lekkert ut, kunne være midt i blinken for mange vil jeg tro!!
spesielt hvis man skal slappe av og nyte varme deilige sommerdager.

Dette går nok bra vil jeg tro :-)
Jorunn

Thelma Louise sa...

Syntes bildene er flotte :-) av et vakkert hus :-)

Ja herlig høst start hjemme, bare å nyte så
Lenge det varer :-) klipper ikke ned clematisen jeg,
Om jeg ikke må :-) de fleste clematis ( ikke alle) blomstrer på fjorårets grener, ser bare dødt ut tidlig vår. Og når man ikke klipper ned, blir de jo høyere :-)

Håper Go været holder til du kommer hjem og
Får spist fiskekaker :-)

Thing sa...

Nydelig!
Syns ikke du trenger å bruke penger på en fotograf.
Det er jo profft måten du gjør det på selv!

Herlig musikk! =]

Bente sa...

Du har tatt mange fine bilder Helen. Disse duger veldig bra, selv om proffer er proffer vettu. Jeg ser bare på min fotografdatter, hun har et helt annet blikk enn hva jeg har.

Bente

Vibbis sa...

Kjempefine bilder og nydelig sted! Du er så flink! : )