13. september 2012

Noen fordeler er det med en mann.....

.... som har flydd veldig, veldig mye (over 100 flighter hvert år i mange år), slik at når vi flyr med SAS kan dette nytes litt....innsjekking av bagasje i skranke med liten eller ingen kø:

 Tilgang til SAS lounges, som ligger i 2 etg, me like:

Her spiste vi god frokost, mens jeg hadde full oversikt på info appen til Oslo flyhavn, der legger jeg inn flighten vår, så kommer det opp hvilken gate den går fra:

Tro det eller ei, min kjære fikk stappet kofferten vår full med mine 16 nøster samt strikketøyet ! Det tar jeg ikke med ombord, syns det blir svært å ha med i håndbagasjen, samt litt redd for strikkepinnene skal stoppes i sikkerhetskontrollen. Til info har det alltid gått bra når jeg har med heklenål.

Det morsomste var, vel ombord flyet og høyt oppi været, viste det seg å være wifi om bord, ikke ble det annonsert - vi fant det tilfeldig ut selv....så da var det bare å ta bilder og legge ut på instagram, der finner du meg under: pausefoto.


Da blir det å pakke kofferten igjen alt fredag kveld, og denne gangen blir det flyvning med easyjet.com, så ingen fordeler å oppleve, før jeg ankommer til ................ja, den som følger med får se !

5 kommentarer:

Fru Tunheim sa...

Tusen takk....varmer mitt hjerte❤ Kjekt at wifi virket. Noen ganger på korte inneriksturer er vi ikke i luften lenge nok til å få den i gang... Og du, jeg strikker på den puten jeg har startet på fire ganger, men nå er jeg halvveis. God tur til London...det blir nok veldig gøy!

Kjersti sa...

Hmm, hvor skal du nå, tro??? ;)

Jorunns hobbyblogg sa...

ja da får du ha god tur igjen :-)
Strikkepinner går bra nå tror jeg, ihvertfall de i tre (som er min favoritt)

Jorunn

Bente sa...

Ja kjekk han mannen din du. Nå er du vel klar for jentetur tenker jeg.
Jeg har reist helt til Hvaler alene. Håper på noen fine turer i skogen her (som jeg elsker).
Behandlingene er ikke gode, men jeg er bedre i nakken. Derimot tror legen og naprapaten min at det kan være krystallsyke. Uff du nok om sykdom. Ha en fin tur til London!!!

Bente

fruentimmeret sa...

Globetrottere får fordeler ja ;))

Kos dere på tur! God helg <3