15. september 2012

Mye på farten denne uken.....

...som begynte med å stå opp på Tjøme mandag morgen.
Sov 2 netter i Oslo, fløy til Italia, sov der i 3 netter, før jeg igjen skulle ut å fly, 
 noe som gjør at jeg skal legge meg til å sove i......:

 Bildet lånt fra nettet.

.........London lørdag kveld !!

Litt hektisk, det skal jeg innrømme, men noen ganger blir det sånn.

Hvem møter jeg så  på Crown Hotell London ? Hvor jeg skal bo i hele 3 dager. 

Jo, min søte pokerklubb, vi er på høsttur !
 Vi har bestilt billetter til musical, og til (champagne) afternoon tea på Harrods!
Gjett om jeg gleder meg, og postkort skal sendes, til da:

God helg alle sammen som titter innom her !

7 kommentarer:

Fru Tunheim sa...

Kos dere masse og nyt storbyen!

Bente sa...

Nå har dere endelig landet. Nyt dagene med klubben. Jeg venter på kort kjære du.

Bente

Hobbybruket sa...

Håper du får et supert opphold. Fortsatt god helg! :o)

Olavs Blogg sa...

Snakker sei om å kunne reise hit og dit. Ja, heldig er du som kan dette. Så kos dere sammen med dine venner i London.
Ha en fin søndagskveld.

Elisabeth sa...

Tipper dere koser dere glugg i hjel akkurat nå, pokerjentene i London. London slår aldri feil?

Gleder meg til flere postkort, Helen.

vimza sa...

åååh London:) jeg liker London:) herlig plass å være i høsten! ønsker meg dit!

nyt turen hinsides:) stor klem

Jorunns hobbyblogg sa...

Kos deg masse, tenker det blir bra jeg!!

Jorunn