7. august 2012

Utstilling på Verdens Ende.

Først, må jeg få takke alle som la igjen en bursdagshilsen til meg, settes veldig pris, snille dere :) - Så, en takk til dere som  "liker" på FB siden til Villa Helena.

Og nå, skal jeg ta dere med på utstillingen vi så på søndag:

Våre venner, som besøkte oss i helgen, bidro til en morsom bursdagsfeiring, takk dere er de søteste !

Vi hadde det flotteste været hele helgen - og søndag var det turgåing til Verdens Ende. Her skulle vi se utstillingen "Nortern Woman in Chanel",  dette fant jeg blant annet fra bladet Stella:

"Ut september kan du oppleve de velkjente fotografiene fra Peter Farago og Ingela Klemetz-Faragos "Northern Women in Chanel" i Vestfold. Fotografduoen stiller ut sine verk utendørs på svabergene på Verdens Ende; fotografier fra et samarbeid med Chanel gjort i 2010 og 2011. Her hyller de 45 av de mest ettertraktede, nordiske supermodellene, ikledd Chanel".

Dette gledet jeg meg veldig til å se, dog vinden gjorde sitt til at man skulle få ny sveis på håret ..  Det blåste ille mye !!

Her avbildet den mest kjente Chanel vesken, og er drømmen til min venninne som var med her:

Utrolig flotte bilder, særlig spennende de i sort/hvitt, moro å studere detaljene på disse flotte kreasjonene, på blant annet den kjente norske modellen Iselin Steiro m.m.:
Kreativ, og artig måte hvordan  betongblokker var laget til å stille bildene ut på:

Er du i nærheten her før september er omme, ville jeg sterkt anbefale deg en tur ut å se på dette !

7 kommentarer:

Jorunns hobbyblogg sa...

oj, så tøft!!

alt er så mye greiere når solen skinner...hører det er mer sol i vente
- hurra! Så kos deg videre :-)
Jorunn

Sylvia sa...

Heisann Helen.
Åååå...den utstillingen har jeg faktisk lest om. Skulle gjerne sett den også. Kanskje jeg skulle......
Yes, det har blitt endel mat i sommer, og det kan man både se og føle på kroppen. Jeg orker ikke veie meg, for jeg VET jo!!! Så i sommer har jeg kjøpt både treningstøy og rockering, så får jeg se hvor flink jeg blir.
Skulle gått lang tur i dag formiddag, men det regnet, så jeg ble hjemme........(sånn kan det bli, vettu) :)

Fru Tunheim sa...

Så artig utstilling..... Jeg kunne også godt tenke meg å være ikledd Chanel...og den vesken, 255 medium size i sort. Ja takk!

fruentimmeret sa...

Flott fotoutstilling!
Jeg har jo smugtittet litt på IG ;))

Kjersti sa...

Så artig å se, jeg har lest om utstillingen! Synd det er såpass langt til Tjøme, kan ikke bare ta en svipptur for å se den, liksom. Men nå fikk jeg jo en liten smak av å være der allikevel! :)

Bente sa...

Denne utstillingen har jeg ikke hørt om. Så fantastisk. Så hyggelig du hadde en fin burdagsfeiring,

Anonym sa...

Looks very interesting....!Really nice to see it on your blogg!
Glad you had a lovely birthday!