21. august 2012

The beach !

Husker du filmen? Med Leonardo DeCaprio..... Etter å ha gått gjennom den grønne porten her, tenkte jeg på akkurat den filmen.

Vi var så heldig å bli invitert med hit, av vår italienske venninne, Cristina. Hennes familie har en stor oliven plott her, inngjerdet sådan.

Etter å ha parkert bilen under ett stort oliventre, i håp om å ha litt skygge på den i 36 varme grader..... Gikk vi gjennom hele lunden, hvor denne porten åpner opp mot......


....dette her:

Her var vi helt alene !

Det er ingen kjørevei ned hit, enn den vi hadde kommet gående, over privat eiendom som er låst. Dog, man kan komme sjøveien - og ankre opp utenfor her.

Da dette ikke er privat strand, men med så vanskelig adkomst, blir den bare brukt av de som har nøkkel til den grønne porten, ergo blir den jo privat:


Vannet var krystallklart. Jeg badet masse, fant helt roen her.Vi følte oss så heldige, som ble invitert med til:  

secret beach paradise

Hvilken fantastisk dag vi hadde hatt .....!!  Husker du filmens musikk? Lytt her....

10 kommentarer:

Fru Tunheim sa...

Heldige dere.....ser jo helt nydelig ut jo!

Kjersti sa...

Fantastisk sted, Helen! Skulle gjerne ligget der noen timer :)

Bente sa...

Det må jeg si, privat Strand. Du kan kanskje få nøkkel til denne stranden. Varmt må jeg si, litt for varmt for meg. Det ble 26 søndag som du hadde hørt her hos oss. Nå er vi hjemme igjen etter å ha vært på Hvaler hele sommer.

Jorunns hobbyblogg sa...

nyyyydelig, så bare ut som et ekte paradis!!

så nyyyt
Jorunn

mimmi-leone sa...

Hei Helen!
Så nydelige bilder fra stranden og den grønne porten, og musikken til Moby er veldig fin.
Husker godt filmen.

Tusen takk for alltid koselige kommentarer fra deg!
Jeg skal få ferdig hjemmesiden min før jeg publiserer online magasinet.
Som du sikkert skjønner er det en del kjolebilder der :-))

En fortsatt fin uke!

Klem

vimza sa...

wow...for en fantastisk oase! Jeg er solgt, og kan tenke meg dere også ble det!
jeg elsker innleggene dine, de er så fyllte med energi og påfyll:) gleder meg til å få slikt i tunge vinteren som kommer :-)

ha en fabelfantastisk kveld :-)
klem Yvonne!

Martilie sa...

ÅHHH SÅ HELT UTROLIG VAKKERT! Skjønner at du finner roen der ja :)

Morro å se fra selskap hos naboen - sååå koselig!

Ha en skjønn dag!

Klem fra Tove

fruentimmeret sa...

Deilig å avkjøle seg tenker jeg ;)

Elisabeth sa...

Så herlig, Helen. Aldeles for dere selv. Aldri opplevd i Italia.

Ellers har jeg erfaring med at offenlige strender i Italia ofte er veldig dårlig standard på. Og masse folk.

De private må man jo ofte betale penger, da med solseng, skiftekabin, parasoll og hele sullamitten...

Thing sa...

Herlig!
Er det James Bond på det nederste bildet der? Hehe..
Ja, jeg fikk litt JB feeling..

Flott sted og deilig musikk! =]