5. august 2012

Jeg samler på .....

....."liker" !

Facebook - nei, ikke for meg selv, men derimot har jeg fått flere hint om at jeg burde lage en side til Villa Helena. 

Det har jeg nå fått gjort, og fått litt mere dreisen på siden. Er nå igang med å samle på "liker", som jeg har skjønt er da viktig å få !

Er du på Facebook? Kikk innom siden min da vel, den heter:  

Villa Helena i Italia - og ser slik ut, håper du vil "like" den :)


  Ønsker alle en god søndag,
her på Tjøme skinner solen og vi skal ut til lunsj med venner !

5 kommentarer:

fruentimmeret sa...

Yes, jeg LIKER :))

Fru Tunheim sa...

Jepp.....nå Liker jeg også!

Jorunns hobbyblogg sa...

Kjempefin side, klart jeg liker den!!
Jorunn

Kjersti sa...

Jada! :)

Bente sa...

Nei du Helen her får jeg klare meg med blogging. Skummelt var jo det vettu, så det holder lenge for meg. Nå tester jeg iPad og skal prøve å lære meg blogging herfra.