3. august 2012

3 august er min dag.......

....nok ett år har passert, og jeg fyller år !

 Flagget er tatt frem, roser har jeg har fått av min kjære, samt stein og kort:

Min nye bluse er strøket og henger klar til i ettermiddag, da venter vi søte venner fra Oslo, som kommer til middag og blir over i helgen, og selvsagt her skinner solen !! Fordi jeg er snill, sier min kjære....eller bare heldig, tenker jeg :)


Desserten er selvsagt pannacotta, takk til Sylvia som ga meg oppskriften i sin tid....den har blitt min favoritt.

"Bursdagsbarnet" klar for kveldens feiring:


God helg ønskes alle som titter innom - håper solen skinner hvor du er også !

19 kommentarer:

fruentimmeret sa...

HURRA for deg som fyller ditt år, ja deg vil jeg GRATULERE!!!

Selv om jeg har gratulert deg med dagen på sms, .... en god ting kan ikke sies for ofte:

HAPPY BIRTHDAY TO YOU, DEAR BELLA <3

Varm bursdagsklem fra meg ;-)

Anonym sa...

Happy Birthday to you...
Happy Birthday to you...
Happy Birthday dear Helen
HAPPY BIRTHDAY TO YOU!!!!
Lots of love M+++

Heidi sa...

Har du bursdag i dag? Dagen etter meg? Gratulerer så mye med dagen! :o)

Tovepia sa...

Gratulerer med dagen!!! Nydelig gave fra din mann;)
Kos deg masse resten av dagen og bursdagsklem fra meg!!

Martilie sa...

GRATULERER med dagen! Så kjempekoselig med roser, stein og kort :) Og blusen er nyyydelig..

Flott at solen skinner for DEG! Kos dere med bursdagg og gjester..

Måtte le av kofferten full av håndklær :) Heldig som har en kjekk bærer (bror)!

Og ja - kom innom en gang - du er hjertelig velkommen - plutselig en dag er det mulig skal du se :)

Stor bursdagsklem

Vårt lille hjem sa...

Hipp hipp hurra og gratulerer så mye med dagen.

Håper dagen har vært flott så langt. Nydelige roser fra mannen var nydelig.

Klem fra Hege...(og endelig fungerer blogger igjen ;) )

Thing sa...

Gratulerer så mye med dagen Helen!
Håper dagen blir super - som deg! =]

Fru Tunheim sa...

Gratulerer med dagen, Helen. Høres ut som en trivelig og kjekk feiring sammen med gode venner og supersnill Mann.

Bente sa...

Gratulerer med dagen bella Helen. Håper du får en herlig bursdag!!!

Kjersti sa...

Hipp hurra for deg nok en gang! Du fortjener både solskinn, gaver og boblende drikke i mengder! :)

vimza sa...

Gratulerer så masse med dagen din Helen :) ( selv om det var i går) Håper du fikk alt du ønsket deg og at dagen ble super( men det tror jeg den ble)

HA en fantastisk lørdag ::-) ( ps. du har jo den søteste mannen som sier du skinner som sola) MÅ jo være beste gaven det :)

klem fra Yvonne!

mimmi-leone sa...

Til Søteste Helen!

Gratulerer så mye med dagen, måtte du få en herlig dag!

Og takk for alltid inspirerende og koselige kommentarer fra deg.

Klem fra meg.

Janne sa...

Hipp hurra for deg Helen.... Et par dager for sent, meeen bedre sent enn aldri...

Håper du hadde en fin fin bursdag.

Klemmer

Sylvia sa...

Grattis med dagen som var, kjære deg! Litt forsinket hilsen, siden jeg har vært på ferie!Håper du hadde en toppers dag!!
Så er også Bloggen igang igjen, så nå ser du meg nok oftere her inne! ;)
Så gøy at du har fått dreisen på desserten jeg "lærte" deg. Og husk, du kan variere med smaker på den også, og tilbehør!
Er det sjalet du fikk av meg du bruker, eller har du heklet deg et selv, kanskje??? Du er skikkelig fin med det på bildene, iallefall!
Her er det klesvask og atter klesvask etter late feriedager. I morgen starter hverdagen igjen for fullt, men jeg skal snart på tur igjen, heldigvis!!!!
Klem

Jorunns hobbyblogg sa...

Gratulerer masse med dagen, maten så helt fortreffelig ut, så jeg regner med du hadde en fabelaktig dag!!

Så ble det en helg med deilige sommervarme, helt topp!!! Vi storkoste oss på Hurumlandet.

Jorunn

Maliva`s verden sa...

Gratulerer med dagen som har vært....ingen sak å fylle år når du holder deg så sprek og vakker;o) God tur nedover igjen......Klem

Elisabeth sa...

Fineste Helen - gratulerer med dagen din som var. Forsinket, men like velment.

Håper dagen, og helgen ble akkurat slik du ønsket deg den.

Bursdagsklem fra Elisabeth

PS! Jeg skal dra om 4 timer, men er for oppskrudd til å sove... Blir muligens litt stille fra min kant en stund...

Thelma Louise sa...

ååå Grattis så mye med vel overstått.:)) ser du hadde en super dag.:)) kos deg videre.:))

KLEM

Mette sa...

Gratulerer på etterskudd! Ser ut som om du har hatt en kjempefin feiring. Artig utstilling. Mor til en god venninne av meg er kunstner på Nøtterøy, så jeg har vært i området noen ganger på besøk, men det begynner å bli lenge siden! Deler du en gang den pannekotta oppskriften?