30. juli 2012

Vel fremme i ........

...England.

Etter å ha fløyet med KLM til Schipol flyplass i Amsterdam, hvor vi fant denne morsomme statuen, mens vi  fortet oss til å finne gate 6 D, hvor vi skulle ta flyet videre til.....

.....Newcastle. Broren min og jeg skulle besøk Mamma.

Første vi gjorde da vi kom frem dit, var selvsagt komme oss til den lokale puben "Coach and Horses", hvor vi skulle spise middag:
Neste dag, var det utflukt til Europas største shopping senter, Metro Center.  

Til dere som lurer på hva slags sjal jeg skal strikke, se nøye på bildet, ser du det blå jeg har rundt halsen. det er ett av sjalene jeg har strikket i det siste...:


Jeg skulle kjøpe med meg nye håndkler til Villa Helena, og her var det salg overalt, og håndkler ble funnet og kjøpt med.

Etter mye gåing - ja, da må man jo ha en kaffepause, denne gangen ble Caffe Nero valgt. På vår vei dit fikk jeg lurt Mamma og broder'n til å stille seg opp mot dette speilet, og jeg tok bildet mens jeg holdt på å le meg ihjel.....fordi min bror mente at nå hadde jeg vel tatt helt av med fotograferingen min....hihi...

Deilig, varm sjokolade drikk ble valgt til min "kaffepause":

Ååhhhh, det er kos å være tilbake igjen i England !!

PS. kjære "ord over og grind" og "Jorunns hobbyblogg", Mamma takker så mye for søte hilsninger fra dere :)

7 kommentarer:

Bente sa...

Herlig å være på besøk igjen Helen og sammen med brodern også. Han får tåle fotograferingen for vi skal jo være med vi også.

Ser ikke sjalet ditt så veldig godt. Fin turstrikking sjal forstår jeg. Her går det på hekleruter og strikkeruter i tynn ull. Har lyst til å sy slike fine diamantruter som Mia syr. Hun har tipset meg om hvordag, men det høres vanskelig ut.

Ha en hyggelig Englandtur.

Bente

Tovepia sa...

Høres virkelig koselig ut med Englandstur og besøk hos din mor..og med din bror:)
Skulle gjerne vært i Newcastle igjen, som skapt for shopping der:O)
Kos deg videre, klem fra meg;)

fruentimmeret sa...

Newcastle virker perfekt for en langhelg med shopping på menyen.

En dag Helen, en dag ;)

Hils til wordfeud-broren din og si at jeg skal knuse ham. haha

Kjersti sa...

Tenkte meg vel at det var dit du dro! Hils moren din, og kos dere :)

Heidi sa...

Har vært i Newcastle, men vi kom oss aldri på shoppingsenteret. Jeg får nøye meg med Metro-senteret på Lørenskog, jeg... ;o)

Kos deg i England! :o)

Thing sa...

Flotte bilder Helen!
Så koselig med et lite 'familietreff'
Enjoy England! =]

Elisabeth sa...

Hey, long time - no comments.

Etter uken i Romsdal med dårlig netttilgang, er jeg nå atter tilbake. For noen dager i heimen.

Takk for hilsen fra din kjære mamma.

Ser dere har hatt fine dager sammen, dere tre.
og gjenkjenner kommentaren om å gå helt av skaftet når det gjelder fotografering. He he...

I dag stuuuper jeg ned i vaskekjelleren. Digre hauger med skittentøy venter, før ny avreise.

Ha det fortsatt godt, Helen kjære.