20. juli 2012

Jeg har fått mail....

.... fra en søt familie som har hatt 2 ukers ferie på Villa Helena:



"Hei Helen!

Hyggelig å høre at det så greit ut etter oss. Turen hjem gikk smertefritt!

Vi vil gjerne få takke for en utrolig fin ferie i villaen deres. Alt svarte til forventningene. Hele opplevelsen, fra første kontakt med deg, har vært utrolig hyggelig, trygt og profesjonelt. Det var også inntrykket vi fikk av dere som personer da vi møttes. Vi kommer helt klart til å anbefale dette stedet til venner og kjente. Vi har lyst til å se mer av Italia, men det skal mye til å toppe dette som bosted. Jeg er helt sikker på at vi kommer tilbake en dag. Det er litt rart å tenke på at "noen andre" bor der nå, for det føltes vårt de to ukene vi var der.

Det var kjempekoselig å treffe dere, og høre mer om historien rundt eiendommen.

Vi snakkes igjen!"
 
 


ÅÅåhhhh, det er så hyggelig med slike tilbakemeldinger !Kjenner jeg blir så glad inni meg, og at arbeidet vi legger ned i dette blir verdsatt.

Er det noe vi mennesker trenger, så er det jo ros og anerkjennelse, det er som "vitaminer", så da har jeg fått litt påfyll :) 

God helg til alle som titter innom, og skulle du ha lyst til å leie Villa Helena, gi meg ett hint, har alt forespørsler som gjelder juli neste år samt en uke i mai er alt bestilt !!  

14 kommentarer:

Jorunns hobbyblogg sa...

Å så flott, ja sånne hyggelige hilsener betyr mye. .... og koster lite for den som skal gi dem. utrolig flott oversiktsbilde av villaen, dere må være kjempestolte over dette stedet, og jeg kan bare ane hvor mange timer med arbeid som ligger bak.
hyggelig at du likte bildene mine, så må du kose deg masse i nydelige Durham, virket som en trygg og fin by. og selvfølgelig i Italia enn så lenge, sikkert godt og varmt der...her fryser vi ......

Kan tenke meg at det er kjempefint for studentene i Durham, jeg ville ihvertfall vært trygg hvis en av mine reiste dit for å studere.
Ja, du har helt rett, det er veldig
hyggelig med bloggvenner, blir nesten som brevvenner på en moderne måte :-)
Jorunn

Thing sa...

Åh, så koselig!
Jeg har ingen vanskeligheter med å forstå at de stortrivdes på Villa Helena.

Det ser jo helt fantastisk ut der! =]

Elisabeth sa...

Heeelt sikkert vel fortjent, Helen.
JA, vi mennekser trenger anerkjennelse, ros og å bli sett/verdsatt. Tenker ofte jeg skulle oftere fortalt menneskene rundt meg hva jeg føler og tenker om dem. Det kan ikke gjøres for ofte. Iallefall ikke når det er oppriktig ment.

NÅ begynner ferien vår. 3,5 blanke uker foran oss. Kilende god følelse.

God helg, fine du.

Bente sa...

Dette har du virkelig fortjent Helen. Hos dere er det helt lekkert og ikke rart alle trives og vil tilbake. Mye fortjeneste!!!

Fru Tunheim sa...

Så flott tilbakemelding.....og den er helt sikkert vel fortjent! Eiendommen ser jo helt nydelig ut. God helg til dere.

Anonym sa...

What a really lovely letter!! How nice for you to receive such praise for Villa Helena! But I must say, you really do deserve it!!!

Heidi sa...

Var inne på Villa Helena-bloggen nå og må bare si: For et fantastisk sted! Og for en imponerende jobb dere har gjort! Kan umulig være vanskelig å leie ut det stedet!

Bente sa...

Gleder meg til innlegget fra naboleiøigheten. Vi leier ut på andre uka. Funnet vaskehjelp og hyttenaboen leverte nøkkel og satt frem Prosecco. De som reiste vil tilbake så vi får se. Vi lengter tilbake nå. Venter på dere!

Kjersti sa...

Veldig koselig tilbakemelding å få, også så fortjent! Så fint at noen tenker over å sende en sånn hilsen. Ta det til deg, du gjør jo så mye for at gjestene skal trives :)

Thelma Louise sa...

Veldig hyggelig :-)) og sikkert vel fortjent :-))

Jeg er brun nok, og klager ikke på været :-) eneste
Jeg savner er litt varmere badevann , det har det
Vært litt dårlig med i år. Blitt lite bading så langt,
Men så har jo ikke behovet for å avkjøle seg vært
Så stort heller. 2012 går nok inn i historien som
En kald sommer, i Skandinavia :-)

Kos deg , klem !

Janne sa...

Så utrolig fin tilbakemelding å få... Det er lønn for alt strevet!!!!!! Jeg har ikke bodd der, men er 100% sikker på at alt er i tipp topp stand, har også hørt fra Kristin at du gjør det lille ekstra!!!!!!!!!

Klem til deg med ønske om en fin søndagskveld :-)

fruentimmeret sa...

Klart det er viktig og ikke minst stor stas å få positiv tilbakemelding! Jeg kan selv skrive under på at du er en dyktig og proff vertinne, som har den evnen at gjestene føler seg veldig velkomne.

God klem fra en tidligere superfornøyd gjest :))

Vibbis sa...

Så hyggelig tilbakemelding, og helt sikkert vel fortjent. Nydelig sted dere har : )

Berit sa...

skjønner deg godt .. det betyr alt å få slike tilbakemeldinger !!! da føler man at man får noe igjen for alle timer man legger ned for at gjestene skal ha det godt under oppholdet !