16. juli 2012

Gjensyn med Bolsena !

Vi ankom vår lille bolig i Castello ved 18-tiden (da Villa'n er i full gang med utleien) - bar alt opp, og kledde oss om til tynnere klær, før vi dro rett ut igjen.

Meg, såååå glad for å kjenne varmen på kveldstid, lykke !

Gikk gjennom Castello'n ned til torget, hvor vi går forbi dette nydelige skue:

Til vår stam kaffebar, Caffe Latte, hvor Felipe ønsket oss et smilende velkommen tilbake:

Etter 5 minutter kom ett engelsk par forbi som vi har blitt kjent med, Nina og Robin, som også smilende ønsket oss, velkommen tilbake:

Må si det er virkelig varmende å få oppleve et slikt gjensyn !

Etter vår apertivo, gikk vi en fin tur ned mot stranden, til vår favoritt restaurant, ja, Bente du kjenner deg nok igjen her, Trattoria Il Moro, hvor vi også ble ønsket med, velkommen tilbake, Signore, av vår faste kelner Reno:

Selvsagt spiste vi blåskjell, som jeg har vist dere mange ganger bilder av her på bloggen....så jeg avslutter med å vise Castello'n på returen hjem......

Blåtimen - me love:




13 kommentarer:

Anonym sa...

I can understand you are happy to be back in Italy!!!Enjoy the sun, blue sky, and the heat...+38C is too hot for me I'm afraid, but I know you love it so ENJOY!!!!!!!!!!!

Jorunns hobbyblogg sa...

oj det var et fantastisk bilde :-)
så deilig det må være med de varme kveldene, bare å nyte!
Så hyggelig å bli tatt så godt i mot, vi har litt å lære der gitt...

tusen takk for hyggelige ord i min blogg, det blir flere bilder, men tar litt tid å sette dem sammen for jeg har jo tatt altfor mange....
Kos deg videre i din fantastiske by!

klem fra Jorunn

Bente sa...

Ååååååå Helen lengter tilbake. Kunne tenke meg å kjenne varmen. Idag har vi vært på Lindesnes fyr . Skal videre mot Stavanger. Jeg har aldri vært denne vegen tidligere. Har leid ut to uker på Hvaler så må drar vi rundt i Norge.

Martilie sa...

Åå vakre vakre fruen :)
Jeg har kost med fra Tjøme, via bilturen og tilbake til Italie. En koselig stund med beina høyt - om enn på jobb.. Men nå er det innspurten før ferie. Reiser nordover på hytta og gleder meg stort til å se igjen jentene som allerede har feriert i 2 uker med mamman min :)

Kos deg masse - ser helt nydelig ut i Castello'n

Sommerklemmer fra Tove

Fru Tunheim sa...

Vi har greit sommervær på Sørlandet, men jeg savner varme kvelder som du skriver om....åååå...skulle gjerne hatt noen av dem ja.

Tovepia sa...

Det siste bildet var aldeles nyydelig!
Alltid godt å komme hjem..for dette er vel litt hjem, tror jeg;)
Kjenner jeg gjerne skulle følt den varme kveldstempen..det beste med "syden":))
Kos deg!!

Elisabeth sa...

Mmm...fine bilder. Kan virkelig fornemme varmen, på flere vis.
og grattis med de nye Gucciskoa. Syns jeg skimter de på et av bildene, Helen?

fruentimmeret sa...

Nok et vakkert bilde av deg med en ny lekker kreasjon!

Koselig gjensyn fra blomstrende Bolsena.

Så utrolig nice det må være å få så varme velkomsthilsner når dere møter lokalbefolkningen :) ikke rart dere føler dere som hjemme i Bella Italia!


PS. Takk for at du tok min lille korrektur så sporty (smiler)
Klem

fruentimmeret sa...

En ting til... Jeg la merke til dine nyinnkjøpte Guccisko. Lekre! Grattis ;) Ciao

Kjersti sa...

Ikke rart dere blir godt mottatt, vet du - dere er jo også så hyggelige mot andre! What goes around comes around! :)

Hobbybruket sa...

Vi har hatt noen dager meg ganske godt vær i det siste. Men jeg savner varme lune sommerkvelder, hvor en kan sitte ute og kose seg så lenge en vil. Kos deg videre med deilig vær og gode venner! :o)

Thing sa...

Så flott du var i den kjolen der!
Smashing!! =]
(ellers også altså...) ;)

Maliva`s verden sa...

Fiiiiina....du sklir rett inn i omgivelse du befinner deg i. Helt enig med deg, er det ikke fantastisk å få med seg så mange konserter ute i det fri? Ja vi to er heldige vi....og jeg er også takknemlig for at jeg får oppleve dette. Ønsker deg fortsatt noen herlige dager. Varm klem fra madammen over dammen....rimte vist det..hehe