23. juni 2012

Det skal ikke være lett !

Finn en feil på dette bildet her?



Ja, den firkantet flekken på gresset skulle ikke vært der !! Flyfoto var bestilt denne uken, som nå er straks over, men måtte avlyses like fort da vi så dette på plenen vår......

Nok en vedlikeholds jobb var satt i gang, mens vi var i Norge. Noen av skoddene måtte få seg en "make-over" - og da hadde noen blitt lagt her, ikke lurt..... :(

Ved vår ankomst var skoddene lagt her til tørking.....:







Men, fine ble de......flyfoto, tja......vi får vel prøve engang etter utleien er ferdig. Som sagt, det skal ikke være lett.


Lørdag har det blitt, og jeg gjør klart til "alfresco dining" under pergola'n vår. 10 rundt stenbordet blir vi, og jeg gleder meg, og tilfelle du lurte, ja det er varmt her, vi har 28 grader og det i skyggen..........


Nyyyt dagen alle dere som titter innom her, og i skrivende stund 
ser jeg at teller'n har passert 40.000 - så moro !!

6 kommentarer:

Mette sa...

Sa herlig med sommer. Irriterende med den flekken, men det vokser nok fort over igjen!

Kos dere i sommerdagen! He er det sol (sa lenge det varer), men sterk vind. Uansett, ikke sa ille at det ikke blir en tur i hagen :-)

Tovepia sa...

Skjønner flekken skjemmer for flyfoto;)
Her skinner sola og det er varmt..lenge siden en så fin Sthansaften;)
Kos deg videre i ditt skjønne Italia! Klem;)

Maliva`s verden sa...

Uff da...skal si dere er uheldige og jeg...men så ble jo skoddene lekre da;o) Skjønner det er ikke bare bare å ha hus m/eiendom både i Norge og Italia som skal vedlikesholdes....Fortsatt nyter jeg vårt nye liv som leietakere, selvom det stadig må rakes osv her også.....for når vinden kommer da skal jeg love det ser ikke ut med alle de megastore barnålene, enda godt plantene lever sitt eget liv med selvvanningsopplegg....jeg er jo ikke vant til å ha så stor hage med så mange nye blomster og vekster...så synd jeg ikke tok med meg en plantebok fra Norge. Jasmin...nevnte du under her, da er det nok det som dufter så godt her også inkl.lavendel. Nyt været...og kos deg litt xtra i kveld. Her er det fortsatt 32 grader.....deilig. Varm klem fra meg

Fru Tunheim sa...

Det var jo uheldig da og som du sier, alltid er det noe.....i alle fall føles det slik. Uansett, ha en hyggelig kveld rundt middagsbordet. Til info. så har vi 12 grader og pøsregn....

vimza sa...

Heia:) leeeenge har jeg tittet på bloggen din og har deg på topsites på macen min sammen med flere bloggere, men aldri har jeg kommentert før. NÅ MÅ JEG!

jeg ELSKER Italia og tror jeg har bodd der før i et tidligere liv....hahaha:) det er så deilig å dykke inn i din herlige blogg å drømme seg bort å få en smakebit av livet dere lever! I august reiser vi til Piemonte og vi gleder oss ihjæææl:)
-skjønner det var irriterende med en firkant på plenen men den gror tilbake igjen;)
tusen takk for en super herlig inspirasjonsblogg som får hjertet mitt til å pumpe ekstra hver gang jeg leser:)
ha en fortreffelig søndag:)
klem Yvonne!

Anonym sa...

Sad about the bare patches on the lawn, but never mind the grass will soon grow again! Pity the workmen didn't think before they put the "skodder" there!